محل لوگو

کتاب وقتی زنان بخواهند اثر گریس بانی


معرفی کتاب وقتی زنان بخواهند اثر گریس بانی

کتاب وقتی زنان بخواهند، اثری نوشته ی گریس بانی است که نخستین بار در سال 2016 به چاپ رسید. زنان در سراسر جهان، روحیه ی کارآفرینی را به آغوش کشیده اند و در حال خلق کسب و کارهای خلاق هستند. این کتاب جذاب، به بیش از صد نفر از این زنان تأثیرگذار و جریان آفرین از همه ی سنین، نژادها، پیشینه ها و صنعت ها می پردازد. این مصاحبه ها که پر از توصیه های کاربردی و الهام بخش هستند، عوامل کلیدی موفقیت را با جزئیات شرح می دهند، بر اهمیت آیین های روزانه (مثل مدیتیشن و ایجاد فهرستی از کارها) تأکید می کنند، و اطلاعاتی ارزشمند را در اختیار نسل آینده ی زنان کارآفرین و خلاق قرار می دهند. علاوه بر این ها، تصاویری بدیع و الهام بخش از این بانوان در محل کار، در کتاب وقتی زنان بخواهند، گنجانده شده است.
 

کتاب وقتی زنان بخواهند

گریس بانی
گریس بانی، زاده ی 9 ژوئن 1981، کارآفرین، بلاگر و نویسنده ای آمریکایی است. بانی در ویرجینیابیچ بزرگ شد و مدتی پس از حضور در کالج ویلیام اند ماری، به نیویورک نقل مکان کرد. او از سال 2018، مجله ای در مورد خلاقیت در تجارت را منتشر می کند.
 
قسمت هایی از کتاب وقتی زنان بخواهند (لذت متن)
به عنوان یک زن، به عنوان یک طراح با یک شغل غیرمعمول و به عنوان یک آدم باملاحظه و مهربان باید بگویم که معمولا به همه چیز جواب مثبت می دهم. دوست دارم همه را راضی نگه دارم، حسابی کار کنم و همه خوشحال باشند. اما اگر زمانی طولانی این کار را ادامه بدهی، می شکنی، چون یادت می رود که باید از خودت مراقبت کنی. تازگی ها یاد گرفته ام بگویم «نه»، اول به عنوان یک مادر، بعد هم به عنوان یک عضو باتجربه از جامعه ی طراحی. «نه» خیلی قدرت دارد. وقتی بتوانی بگویی «نه»، ارزش پیدا می کنی. یاد گرفته ام که وقتی به بعضی از شغل ها و بعضی از جنبه های زندگی ام می گویم «نه»، زندگی ام متعادل تر می شود و حتی بعضی وقت ها زود پشت سرش پیشنهادهای ارزشمندتری به من می شود.

برنده ها، بازنده هایی هستند که دوباره برخاستند.

موفقیت زمانی اتفاق می افتد که «آمادگی» با «فرصت» همراه می شود.
 
 
نکوداشت های کتاب وقتی زنان بخواهند
One of the Ten Most Un-Put-Downable Reads of the Year.
یکی از ده کتاب سال که نمی شود کنارشان گذاشت.
Essence

Surprising, real, and illuminating.
غافلگیرکننده، واقعی و روشنگرانه.
Vogue

An invigorating collection of wisdom and practical advice.
مجموعه ای روح بخش از خرد و توصیه های کاربردی.
Brain Pickings

 

  انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 5

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما