محل لوگو

کتاب چرا تا به حال کسی این ها را به من نگفته بود؟ اثر جولی اسمیت


معرفی کتاب چرا تا به حال کسی این ها را به من نگفته بود؟ اثر جولی اسمیت

کتاب «چرا تا به حال کسی این ها را به من نگفته بود؟» اثری نوشته «جولی اسمیت» است که اولین بار در سال 2022 چاپ شد. نویسنده توضیح می دهد که ما باید ابتدا ارزش ها و هویت خودمان را تعیین کنیم و سپس به تحلیل افکار و رفتارهایمان بپردازیم تا دریابیم آیا در حال حرکت در مسیر درست هستیم یا خیر. «اسمیت» همچنین از اهمیت شناخت عواطفمان به شکلی جزئی نگرانه سخن می گوید—ممکن است تصور کنیم غمگین هستیم اما در واقعیت فقط کسل، مضطرب یا خسته باشیم. او پیشنهاد می کند که عواطف منفی خود را بنویسیم تا به درک بهتری از چرایی و چگونگی شکل گیری آن ها دست یابیم و به تبع آن، ماهیت این عواطف را بهتر بشناسیم. «اسمیت» تأکید می کند که نباید جلوی احساسات بد و آزاردهنده را بگیریم بلکه باید اجازه دهیم آن ها جریان طبیعی خود را داشته باشند، و به شکل همزمان به تلاش برای تعیین خاستگاه این احساسات بد بپردازیم.
 

کتاب چرا تا به حال کسی این ها را به من نگفته بود؟

جولی اسمیت
دکتر جولی اسمیت بیش از ده سال تجربه به عنوان روانشناس بالینی دارد و اولین حرفه ای بود که از TikTok برای ارائه بینش در مورد درمان استفاده کرد. جولی پس از اجرای مطب خصوصی خود، کانال TikTok خود را با مأموریت دسترسی به آموزش بهداشت روان با کیفیت بالا برای همه راه اندازی کرد. در طول همه‌گیری کووید-19، مخاطبان او به‌طور نجومی به 3 میلیون دنبال‌کننده افزایش یافت، زیرا کاربران ویدیوهای خودیاری کوچکی که او به اشتراک می‌گذاشتند و توصیه‌های او را عملی می‌کردند. این ویدیوها ...
قسمت هایی از کتاب چرا تا به حال کسی این ها را به من نگفته بود؟ (لذت متن)
وقتی به اندازه کافی نخوابیده باشید، همه چیز ده برابر سخت تر می شود. خواب تأثیر عمیقی در هر جنبه از تندرستی شما دارد. بنابراین، اگر فکر می کنید خوابتان آنطور که باید خوب نیست، برای بهبود آن تلاش کنید؛ چرا که قطعا ارزش صرف وقت و انرژی را دارد.

این کتاب دربرگیرنده مهم ترین چیزهایی است که تاکنون یاد گرفته ام، چیزهایی که به خودم و مراجعانم کمک کرده به جای تقلا و دست و پا زدن میان احساسات، راه درستی را پیش بگیریم. خواندن این کتاب تضمین نمی کند که شما باقی عمرتان لبخند به لب زندگی خواهید کرد؛ اما به شما یاد می دهد از کدام ابزار بهره بگیرید تا لبخند هایتان واقعی و از صمیم قلب باشد.

توصیه می کنم کسانی که مدت طولانی است به بی خوابی دچارند، حتما به متخصص مراجعه کنند. اما اگر می خواهید روی بهبود میزان یا کیفیت خواب خود کار کنید، فهرستی از نکات را در ادامه آورده ام. باز هم تأکید می کنم، ما به دنبال کمال نیستیم و مجبور نیستید تمام کارهای فهرست را برای خوب و به اندازه خوابیدن انجام دهید.
نکوداشت های کتاب چرا تا به حال کسی این ها را به من نگفته بود؟
Smith provides readers with the skills they need to fortify and maintain their mental health.
«اسمیت» مهارت هایی را ارائه می کند که مخاطبین برای تقویت و حفظ سلامت روان خود به آن نیاز دارند.
Fortune

Seasoned with compassionate insights.
سرشار از بینش های مهرآمیز.
BookPage BookPage

Wise and practical.
خردمندانه و کاربردی.
Barnes & Noble

 

 

  انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 3

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما