محل لوگو

کتاب نمی توانی به من آسیب بزنی اثر دیوید گاگینز


معرفی کتاب نمی توانی به من آسیب بزنی اثر دیوید گاگینز

دوران کودکی برای دیوید گاگینز مثل یک کابوس بود. فقر، پیش داوری و آزار فیزیکی تمام چیز هایی بود که روز و شب او را تشکیل می داد. اما او از طریق خودسازی، استقامت روحی و سخت کوشی توانست خودش را از یک جوان افسرده بدون آینده به یک ورزشکار استقامتی برتر جهان و چهره نیروی مسلح آمریکا تبدیل کند.
او در رخداد های استقامتی مختلف دارای رکورد است و باعث شده است مجله Outside او را به عنوان آماده ترین مرد جهان معرفی کند.
دیوید گاگینز در "نمی توانی به من آسیب بزنی"، داستان زندگی حیرت انگیز خود را به اشتراک می گذارد و فاش می کند که بیشتر ما فقط از 40 درصد از قابلیت های خود استفاده می کنیم. گاگینز این قانون را 40٪ می نامد و داستان او مسیری را نشان می دهد که هرکسی می تواند برای محو کردن دردهای گذشته، از بین بردن ترس، و رسیدن به پتانسیل کامل خود آن را دنبال کند.
 
 
 
دیوید گاگینز
دوران کودکی دیوید گوگینز کابوس بود - فقر ، تعصب ، و آزار جسمی روزهای او را تحت تاثیر قرار می داد و شبهایش را تسخیر می کرد. اما با خود انظباطی، تحمل ذهنی و سخت کوشی، گوگینز خود را از جوانی افسرده و دارای اضافه وزن و بدون آینده به نماد نیروهای مسلح ایالات متحده و یکی از ورزشکاران برتر استقامت در جهان تبدیل کرد. تنها فرد در تاریخ که آموزش های تخصصی نیروی دریایی، رنجر ارتش و کنترل کننده هوایی تاکتیکی نیروی هوایی را به پایان رسانده است. وی در چندین رویداد استقامتی ثبت رکورد کرد و مجله اوت ساید وی ...
 
قسمت هایی از کتاب نمی توانی به من آسیب بزنی (لذت متن)
انکار، بهترین راه آسایش خیال است.

شما در معرض خطر زندگی کردن یک زندگی راحت هستید که بدون به تحقق رساندن قابلیت های واقعی خود بمیرید

همه چیز در زندگی یک بازی ذهنی است! هر وقت تحت تأثیر درام های بزرگ و کوچک زندگی قرار گرفتیم ، فراموش نکنیم که هر چقدر هم درد زیاد شود ، هر چقدر هم شکنجه آزار دهنده باشد، همه چیزهای بد به پایان می رسد.

حقیقت را به خود بگویید! این که وقت کافی را هدر داده اید، و رویاهای دیگری دارید که شجاعت تحقق آنها را به خود می گیرند ، بنابراین گربه ای لعنتی نمی میمیرید
 
نکوداشت های کتاب نمی توانی به من آسیب بزنی
دیوید گاگینز در را به روی درد ، شر، تاریکی، و بدترین ها، و نیز بهترین های بشریت، و قدرت روح انسان باز می کند ... و این فقط در فصل یک است. اگر به دنبال کتابی هستید که بتواند در دنیایی آشفته الهام بخش باشد این کتاب را بخوانید.
 
New York Times New York Times

با تمام شدن کتاب دیوید گاگینز ، شما ذهنیت قربانی خود را کنار خواهید گذاشت. جایی که پس از خواندن کتاب به آنجا می روید کاملا مربوط به شماست. او به عنوان مردی که خلاء بزرگی در قلب خود داشت، به شما می گوید هیچ عذر و بهانه ای در زندگی وجود ندارد، بلکه تنها دلایلی برای تلاش بیشتر وجود دارد.
Jim DeFelice, Author of American Sniper

من دریافته ام که وجود افرادی مانند این مرد الهام بخش است. همه افراد زندگی دیوید گاگینز را تجربه نخواهند کرد ، اما او اثبات این امر است که هرکسی می تواند در صورت داشتن فضای مناسب آنطور زندگی کند.
Kelly Slater, Eleven-Time World Champion Surfer

 

 

 

  انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 4

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما