محل لوگو

کتاب زندگی در اوج اثر آنتونی رابینز


عرفی کتاب زندگی در اوج اثر آنتونی رابینز

کتاب زندگی در اوج، اثری نوشته ی آنتونی رابینز است که اولین بار در سال 2000 به چاپ رسید. برای رساندن کیفیت زندگی خود به بالاترین حد ممکن، به چه چیزهایی نیاز دارید؟ چه استراتژی هایی می توانند زندگیتان را از نظر فیزیکی، عاطفی، مالی و روابط، در نقطه ی اوج خود قرار دهند؟ آنتونی رابینز در کتاب زندگی در اوج که یک برنامه ی هفت روزه ی قدرتمند و تأثیرگذار را در خود جای داده، شما را در این مسیر راهنمایی می کند و به شما نشان می دهد که اگر ابزار و راهکارهای آزموده شده ی این کتاب را به شکل صحیح در زندگی خود به کار گیرید، سریع تر از آنچه تصورش را می کردید، می توانید به نتایج و اهدافی که می خواهید و لیاقتش را دارید، دست پیدا کنید.
 
آنتونی رابینز
آنتونی رابینز، زاده ی 29 فوریه ی 1960، نویسنده، کارآفرین، فعال در زمینه ی کارهای انسان دوستانه و مربی سبک زندگی است. شهرت او به سبب تبلیغات، سمینارها و کتاب های خودپروری و موفقیت است.رابینز در 17 سالگی، خانه را ترک کرد. او مدتی به عنوان سرایدار ساختمان مشغول به کار شد و به دانشگاه نرفت.رابینز کار خود را قبل از بیست سالگی به عنوان ترویج کننده ی سمینارهای انگیزشی جیم ران شروع کرد و در مدت کوتاهی به بیشتر آرزوها و رویاهای خود جامه ی عمل پوشانید.او چندین شرکت را بنیان نهاده که درآمد سالیانه شان ح...
 
 
قسمت هایی از کتاب زندگی در اوج (لذت متن)
اغلب می شنویم که می گویند زندگی به کسب و کار و فعالیت های روزمره محدود می شود. اگر چنین است جایگاه عشق، شادمانی، آرامش و تندرستی کجاست؟ اصلی که بتواند تمام این نعمت ها را برایتان به ارمغان آورد «توان فردی» نام دارد.

روانشناسان سال ها پیش به این حقیقت اشاره کردند که: «یادآوری نوعی یادگیری است.» شما در طول روز بی تفاوت از کنار بسیاری از واقعیت ها می گذرید و تنها پس از توجه به آن ها، نکته ها و تجربه های فراوانی می آموزید.

طولانی ترین سفر با نخستین گام آغاز می شود. سفری که به تغییر و تحول زندگی شما منجر می شود نیز از این قاعده مستثنی نیست. همواره بین موقعیت کنونی تان و شرایطی که مایلید آن را متحقق سازید، یک شکاف وجود دارد. پل زدن بر روی این شکاف و دستیابی به آمال و آرزوهایتان مستلزم پیروی از دو چیز است: توجه پیگیر و اقدام پیگیر.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و سفارش کتاب با تخفیف ویژه اینجا کلیک بفرمایید.

 

نکوداشت های کتاب زندگی در اوج
A real turning point in your life.
یک نقطه ی تحول واقعی در زندگی شما.
Audio Books

A very powerful motivational program.
یک برنامه ی انگیزشی بسیار قدرتمند.
Deezer

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر و سفارش کتاب با تخفیف ویژه اینجا کلیک بفرمایید.

 

  انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 7

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما